Měna
+420 724 727 774
Dovolená pro rybáře
  • Přihlásit

Náročná výprava a těžký výběr místa, aneb Chill Banana vše opět zvládla.

Víkendová akce, krásné ryby, v hlavní roli boilies Chill Banana od Mastodont Baits.

Ahoj všem přínivcům Mastodont Baits,

vyrazil jsem na klasickou víkendovku. S naložený autem jsem jel již do práce a 100% pracovní nasazení tím pádem nebylo, jelikož jsem přemýšlel převážně nad výpravou. Opravdu jsem se těšil. Po příjezdu na parkoviště jsem věděl, že mě čeká další šichta a to naložení vozíku a dostat všechny věci na lovné místo. Naloženo a jedeme. Měl jsem v hlavě vybrán flek, ale jak jsem zjistit, všude obsazeno. Po 1,5 km cestě jsem jistit, že dané místo, i okolní místa jsou obsazeny a tak mi nezbývalo než pokračovat dál.

Zvolil jsem nakonec protější břeh, takže znovu a lépe. Jeden flek volný, sice náročný, jelikož byl břeh asi 3 metry nad hladinou, ale řekl jsem si, proč ne. Věci jsem z vozíku ještě nesundával, vytáhl jsem si pouze spombovací prut s olovem a místo prvně probádal. Našel jsem pár míst, kde by to stálo za to zkusit. Byli jsme na celkem malém prostoru s kamarádem, ale shodli jsme se, že to tady zkusíme, již dříve jsme totiž po tomhle místě pokukovali.

Tak jdeme na to! Nástrah volím mou nejoblíbenější Chill Banana ve 24mm provedení a Black Mamba, také ve 24 mm provedení. Nahozeno , lehce nakrmeno a jdeme si místo udělat utulnější, postavit bivak a teda i uklidit odpadky…bohužel. Zanedlouho dostávám první záběr. Za velmi krátkou dobu byla ryba hnedu u mě a já tušil proč, byl to amur. Při jednom z výpadu jsem zjistil, že má v puse jinou montáž, která se zamotala do mé montáže. Po vcelku dlouhém souboji amurovi háček vypadává, aspoň se z toho dostal. Montáž ukazuju kamarádovi a oba se shodujeme na tom, že je tohle vražda. Do půlnoci se mi hlásič neozval.

Druhý den , kdy měl kamarád zdoláno už pár ryb jsem přemýšlel co s tím. Rozhodl jsem se vsadit vše na jednu kartu. Pod háček jsem dal 24 mm kuličku Chill Banana na oba pruty, nakrmil jsem víc a pouze Chillinou na větší prostor a věřil jsem, že se záběr dostaví. Připravoval jsem si lovné místo na večerní a poté ranní hodiny.  Je pro mě hrozně důležité mít dobrý pocit z náhozu a místa a taky z množství krmení. Vše jsem cítil, že je správně. Lehce po setmění dostávám vytoužený záběr a je tam! Podebírám pěkného šupináče. Byl jsem spokojen s taktikou, kterou jsem na poslední den zvolil a věřil jsem, že se mi ještě nějaké ryby povedou. O pulnoci vytáhnout pruty nastavit budík a rano jdeme na to. Věřil jsem.

Vstávám brzy ráno, montáže jsou ve vodě a já plný očekávání jdu ještě do bivaku. Další záběr. Opět hezký šupík a zanedlouho další záběr. Tentokrát to byl moc hezký lysec s váhou 12 Kg. Byla to opravdu nádherná ryba s velkými šupinami. Krása, doufám, že se s ním ještě setkám. Rozjezdilo se mi to parádně, kdy jsem po nahozu nestihl ani dát prut do stojanu. Paráda.

Výprava nezačala úplně nejlépe od pátečního příjezdu až do sobotního odpoledne jsem neměl kontakt s rybou. Vsadil jsem vše na jednu kartu a to boilies Chill Banana a za zbytek výpravy se mi podařilo několik kaprů z toho dva s váhou přes 10 kg. Byl jsem naprosto spokojený. Čím dál více pociťuji, že když věříte, že něco děláte správně, přijde to.

Přeji všem ať se daří a někdy u vody.

Za Mastodont Baits Team CZ Martin

Mastodont Baits
boilies

Hledáte nejlepší boilies pro lov velkých kaprů?
Vyzkoušejte unikátní boilies od Mastodont Baits.