Pénznem
Dovolená pro rybáře
  • Sign in or Register

Změna místa, ryba jistá!

Ahoj všem ! Mám za sebou krásných deset dní u vody, kde jsem byl nucen se i přestěhovat a hlavní roli hrál boilies CHILL BANAN. Jdu Vás uvést do děje!

Klasicky v pátek po práci balím věci a odjíždím k vodě, můj plán byl jednoduchý. Chtěl jsem strávit deset dní u řeky a měnit místo zhruba každé tři dny, dokud nenajdu kapry.

Dojel jsem k řece, nachystal jsem všechny potřebné věci na nocleh a poté jsem si rozkrmil místo boiliem CHILL BANAN.

První noc jsem se záběru nedočkal, ale spoléhal jsem na další den. Druhý den kolem oběda jsem dostal záběr od slušného jelce a měl jsem opravdu radost, jelikož jsem si myslel, že ryby najíždí na krmné místo, ale až do večera jsem se dalšího pípance nedočkal. Třetí den byl podobný jako ten předtím, tak jsem v noci vyzkoušel nakrmit a dost více než předešlé dny a doufal jsem, že říční kapry větší množství krmení zastaví. Čtvrtý den přede mnou, vstávání ve 4:00 a hned po chvilce záběr ! Bohužel zase jelec, ale byl jsem rád, že se začíná něco dít. Kolem 7:00 jsem dostal první kapří jízdu, po které jsem podebral prvního kapříka tohoto roku. Zhruba do oběda jsem ulovil ještě několik jelců a cejnů, tak jsem si řekl, že je na čase změnit místo. Chtěl jsem se posunout po proudu nahoru, ale když jsem procházel místa, skoro každý druhý flek byl obsazený, a to není nic pro mě.

Sbalil jsem věci, naložil auto a změnil jsem plán o 360°. Vydal jsem se na svazový rybník, kde jsem doufal, že nebude tolik rybářů a konečně se povede hezčí kapr.

Po příjezdu k rybníku jsem ihned nafouknul člun, nastartoval echolot a našel si místo, kde chci chytat. Nejlepší místo co jsem našel bylo sto třicet metrů od mého břehu, tak jsem tomu musel přizpůsobit i sestavu na odhoz, jelikož je zde zákaz vyvážení nástrah. Vyměnil jsem cívky, protože mám jedny s širokým silonem 0,42mm na řeku a druhé s tenkým silonem 0,26mm na odhoz. Použil jsem moji oblíbenou montáž slip D rig, jen jsem udělal návazec o něco kratší a celý ze ztužené šňůrky, aby se to při hodu nemotalo. Rád házím s olovem o hmotnosti sto gramů a více, k tomu je potřeba i kvalitní závěs na olovo, proto jsem použil od Anacondy Heavy Duty Lead Clip. Sestava je připravena, teď je třeba nakrmit.

Nachystal jsem si na krmení boile CHILL BANAN a AK-čko. Banánu jsem nasypal asi 1.5kg do kyblíku , k tomu přihodil dvě hrsti Ak-čka a naboostroval jsem si to BOOSTREM CHILL BANAN. Boilie jsem nechal nasáknout tekutinou a po půl hodince jsem s ním rozkrmil místo zhruba 15x15 metrů . Na levý prut jsem si nachystal jako nástrahu AK-čko 20mm + pop-up banán 10mm a na pravý prut samotnou kuličku 24mm BALANCED BOILIE IN DIP CHILL BANAN.

První den na rybníce byl za mnou. Ihned ráno nahazuji nachystané pruty a jdu zase spát. Probudil jsem se až k obědu, jelikož jsem byl dost utahaný. Udělal jsem si jídlo, přehodil pruty a chtěl jsem je nechat ležet na místě až do půlnoci. V 22:30 dostávám brutální jízdu na AK-čko s plovkou banán a konečně cítím , že to bude kapr, který bude stát za to. Po podebrání a zvážení měl pěkný lysec přes 10 kilogramů. Byl jsem nadšený, že se ta dřina  začíná vyplácet.

Nemohl jsem se dočkat, až zase vstanu a nahodím, věřil jsem že přijdou další kapři, jelikož aktivita ryb na hladině byla neskutečná, celou noc se šplouchali kapři nad mojím krmným místem. Ihned hodinu po nahození se roztáčí cívka a další pěkný kapr. Odhad byl kolem sedmi kilogramů . Do rozednění jsem chytil další dva v této váhové kategorii. Přes den se záběry uklidnily a kolotoč začal zase večer, vytáhl jsem několik kaprů o váze 5-8 kilo, a všechny zase na AK-čko s plovkou vyjma toho největšího, ten si zobnul CHILL BANAN 24mm.  Další dva dny byly hodně podobné, záběry přicházely hlavně v noci, nebo ráno a převážně od podobných ryb. Nastal čas na další změnu. Nabil jsem na jeden prut 2 x 20mm CHILL BANAN a na druhý 24mm CHILL BANAN + pop-up mango. Na tuhle kombinaci jsem už dělal méně záběrů, ale dostával jsem se na lepší ryby a to i přes den ! Za tuto výpravu se mi povedl i krásný noční double šupíka lehce pod 10kg a pěkného pupkatého menšího lysce .

Většina kaprů nebyli žádní obři, ale i tak výpravu hodnotím velice kladně, jelikož jsem byl jediný na rybníce co dělal pravidelně záběry a bylo vidět, že jim naše MASTODONTÍ boilie velmi chutná.

Celou výpravu jsem krmil převážně boiliesem CHILL BANÁN a zlehka AK-čkem

Teď se s Vámi loučím a přeji ať se slušným rybářům i rybářkám daří stejně nebo i lépe jak mě.

Za Team MASTODONT BAITS

Jendyy

IMG 2364

9B521B0B C0D6 485F A957 08080B4C281D

70D7E318 0F98 4046 BDBC E3E75AFFC2234A281A69 CCEE 4D53 94C7 F94201922C4DIMG_2437.jpgIMG 2494IMG 2432hhhIMG 2496IMG 2455IMG 2458

Mastodont Baits
boilies

Hledáte nejlepší boilies pro lov velkých kaprů?
Vyzkoušejte unikátní boilies od Mastodont Baits.